Posts

Showing posts from December, 2010

::yummy-yummy::

Image
::23 Disember 2010::


huhu..yummy2..bestnya dapat makan steam boat first time plak tu dapat makan,,heheh.sampai ke tempat tu kiteowg xtaw nk wt ape..hahah..kelakar la plak kn..orang kedai tu bgtaw keluarga aku macam mane nk guna..wat malu la pulak..hahaa....banyak sangat kiteowg  amik bahan-bahan makanan ...huhu...1 kepala makan dalam RM 18 ..huh..makan sampai termuntah la ea..dapat ice cream plak tu...best laa...yummy3...huhu..tanz ayah n mama hehe...i love u all my family...huhu... so cweet...sempena adq moc dapat result PMR huhu,,congratz taw adq moc telah mendapat 5A 4B,,, good gurl...

:: errmm, tiada selera makan laa macam mana ea?::

Image
errmm..aku dah xtaw macam mana nak menaikkan berat badan aku...kusut nya kepala aku ni....dah macam makan tapi tetap sama jew.....errm..mood pun kadang-kadang pelik ...cepat penat,xdew selera makan.,,aku makan selalu xpenah nak abes makan laa...ermm..risaw nya aku..ermm...aku harap sangat la macam dlu..amin....aku nak sihat tp xmau gemok..hahaha,,macam mana ea?? =(

::18.disember 2010::

Image
hehee,..waktu kuar dgn adiq montel huhu ..kt cs jew...kt jb looorrr...huuuu...lala nak sangat mickey mouse sampai amik gambar kat dalam kedai je...huhu..selamat toke tu xnampak lala amik gmbar..huhu...comey kn mickey mouse.....nak sangat taw,,,minat mickey mouse dengan upin ipin comey..heehee...






hahaha...cerita ni memang la sengal giler laa...lawak bodoh....tapi best laaa..hahaa...rupa2nye kak limah tu orang giler jew,,,bukan hantu pun..huhuu,,,best laa..





::rindunya sama UNISEL::

Image
Diploma in Library Science (c5)
3/5/2008-21/10/2010


Pintu utama UNISEL ku...hohoo..rindu.....

Hostel ku..huuuhuu...rindu sangat 

Rindu sangat kt library ku...kelas ku,tempat study ku,tempat lepak dan lain-lain laa...huhuuu



kalau waktu rest saya pergi ke masjid..sebelom kelas sterusnya..heheh...biasa la ea..bahagian perempuan ada aircon lagi tu...huuu..best laa.. =)

::Its my family forever::

Image
Assalamualaikum..ni la family ku yang amat ku cintai sampai bila2,,saya gembira berada dbumi ini yang amat indah n harmoni,,terima kasih ayah & mama dberi ku peluang tengok bumi yang nyata..ayah  n mama mmg funny,masing2 mempunyai karakter tersendiri ..macam ayah memang garang sangat2 taw..huhu....kalau saya nak kuar mesti tunggu ayah xdew kt uma...hahaa..NAKAL kn saya??.but ayah ku memang paling yang terbaek laa..huhuu..ayah ku sangat2 bz taw..xboleh duduk  diam kt rumah..ada jew keje yang nak dibuatnya..hehe..macam mama plak..mama memang kelaka laa dengan kiteowg..hehehe..mama dh macam remaja daa..memang best dapat mama..hehee.mama pun masuk air jugak taw..huhu..mama suke kacaw kiteowg adik bradik macam nak gadoh pun ada laa..biasa la gurawan itu...kalau dingatkn balik memang kelaka..hehehe...n mama suke mbebel taw..biasa la anak2 dia memang degil ..hehee..kakak plak ...ermm...memang garang gila taw...kedekut pun kuat sangat2...but kadang2 wokey cikit eaa....hehe..but kami still…