::Its my family forever::


Assalamualaikum..ni la family ku yang amat ku cintai sampai bila2,,saya gembira berada dbumi ini yang amat indah n harmoni,,terima kasih ayah & mama dberi ku peluang tengok bumi yang nyata..ayah  n mama mmg funny,masing2 mempunyai karakter tersendiri ..macam ayah memang garang sangat2 taw..huhu....kalau saya nak kuar mesti tunggu ayah xdew kt uma...hahaa..NAKAL kn saya??.but ayah ku memang paling yang terbaek laa..huhuu..ayah ku sangat2 bz taw..xboleh duduk  diam kt rumah..ada jew keje yang nak dibuatnya..hehe..macam mama plak..mama memang kelaka laa dengan kiteowg..hehehe..mama dh macam remaja daa..memang best dapat mama..hehee.mama pun masuk air jugak taw..huhu..mama suke kacaw kiteowg adik bradik macam nak gadoh pun ada laa..biasa la gurawan itu...kalau dingatkn balik memang kelaka..hehehe...n mama suke mbebel taw..biasa la anak2 dia memang degil ..hehee..kakak plak ...ermm...memang garang gila taw...kedekut pun kuat sangat2...but kadang2 wokey cikit eaa....hehe..but kami still epy dengan family ni...huu,,,,abg kita plak...ermmm...dia selalu xdew mood..selalu nak marah jew..kalau bguraw tu lain cikit nanti mesti nak gadoh jeww..hehehe..dah macam kanak2 la plak kan...huuhu...kalau dia tengah xdew mood jangan la tegur ea...nanti abes la rumah ni...hahaha..jangan marah ea un...hehee..saya kt dalam gmbr tu yg pakai tudung biru tu..huhu....biasa la hari raya..kena la pakai tudung..hukhuk..lain x saya pakai tdung??? heheh....saya mgaku ..saya memang suka wt lawak sengal dengan family..hehee..adik plak...ermm...adik ku memang kuat makan hehee...jangan marah ea adik moc..huhu...family paggil saya "LALA" hehehe...but bukan makanan ea..hehhee...sayang sangat2 taw....mmuuuaaahh...lala akan wt family bangga dengan lala pada sesuatu hari nanti...AMIN...  

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya

Pengedar Sah Shaklee Skudai, Johor Bahru, Johor