::ciannya saya taw::

3/1/2011
keje dh abes ni keje rajin aku..kumpulkan koleksi yg tersendiri,,, hehehe...


 hehehe....practical minggu yang ke 7 ..sempat sangat saya amik gambar..haha..kerja semua dah saya abeskan ,supervisor saya pun dah xtaw nak bagi saya kerja apa...hahaha. .pantas kan saya huhu...keluar kerja pukul 5 tapi ayah saya boleh pulak amik saya lambat.sbb ayah saya bz dengan kerja,lepas tu kt UDA dah la jem gila laa...tggu je...ffuuhh...dah la cowg2 je...geram pon ada juga,lapar pon ada juga,,abes nak buat macam mana ayah jew yang amik saya..selamat la ada mesin buat air panas or sejuk..masukkan duit je n then tekan yang anda suka minum ..haha...huhu..(SELAMAT MEMCUBA MESIN AIR)...ahhahaa....selamat ada MILO panas...abes lidah saya melencur..sakit tu ...ayah sampai dalam pukul 7 malam...eerrrmmm,..penatnya,...

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya

Pengedar Sah Shaklee Skudai, Johor Bahru, Johor