Pengedar Sah Shaklee Skudai, Johor Bahru, Johor

Assalamualaikum...
Saya,Lala adalah salah seorang pengedar sah Shaklee.


Kediaman saya di Skudai dan sedia untuk Cash On Delivery ( COD ) di sekitar Johor Bahru terutama kawasan Pasir Gudang, Gelang Patah. Untuk COD di kampung saya iaitu Taman Ungku Tun Aminah. 

COD akan dibuat selepas waktu bekerja kerana sebelah pagi saya berada di tempat saya bekerja di area Bandar, Johor Bahru. 

Selain COD dengan free delivery, saya juga bersedia untuk menggunakan khidmat POS LAJU ke seluruh Malaysia dengan kadar postage yang berpatutan.

Semoga anda tidak ragu-ragu untuk berurusan dengan saya. Konsultansi secara percuma akan diberikan sebelum dan selepas pembelian.

Saya boleh dihubungi di nombor ini 017-7636132 ( Boleh sms/ whatsapp/LINE ) atau PM saya di Fb :Noorbazla atau boleh lawati Fanpage saya : Product Health Skudai.

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya