Dnars Skincare the best..


Assalamualaikum semua, 


Hari ni lala nak share tentang skincare, wink2 ^^ sebelum lala pakai dnars skincare lala pakai product olay total  & white..Sudah bertahun-tahun saya pakai Olay tiada kesan yang positive pun..last2 saya ternampak gambar kawan saya di facebook.. wahhh.. cantiknya kulit awak (diba) bestnye dapat kulit macam awak..last2 saya jatuh hati dengan produk dnars skincare ni.. sebelum saya beli produk skincare ni,saya suka baca testimoni orang lain.. kebanyakan orang diluar sana ramai yang berpuas hati dengan dnars skincare ni.. Termasuk bulan ni, lala sudah pakai 6 bulan bersama dnars skincare..memang puas hati..tapi you all jangan beli dnars skincare di kedai yang pelik ea..takut ada tiruan taw.. bahaya sungguh .. harga dnars pun berpatutan ..bagi orang yang bermasalah kulit ke,boleh la cuba dnars skincare memang terbaik!!!!.. tapi kena rajin taw bila pakai dnars skincare ni.. jangan sekali tertinggal pakai..nanti kesan pun xnampak sangat.. macam lala.. lala suka pakai  product skincare dengan 1 set untuk dapat result yang gempak...rugi tidak mencuba taw..produk malaysia.. Dan tiada lagi 360 camera eaa...saya sekarang nak amik gambar xperlu dah application tu lagi.. now saya bebas dengan kulit masalah..insyAllah =)


Cara menggunakan set dnars


UNTUK anda yang berKULIT KERING Bagi yang berkulit kering, masalah jeragat boleh terjadi jika penjagaan kulit diabaikan.  kulit wajah yang cerah, bersih dan licin menjadi idaman setiap wanita.  wanita mana yang tidak mahu kelihatan jelita.  Dan ada yang begitu obses sehingga sanggup mengambil produk yang berisiko bagi memastikan wajah muda jelita.
Oh, dengan Dnars, anda tak perlu obses!
Set penjagaan wajahnya tidak begitu menyusahkan.  Stepnya sangat mudah.
1. cuci wajah dengan sabun susu beras dengan basuh bersih-bersih kemudian dengan sabun kalogen pula. sebab saya xyakin sudah bersih atau tidak.
2. (pilihan) letak toner.  tak mahu tak apa.  ok, next!
3. Pakai krim siang.  tak perlulah pakai bedak lagi.  sebab krim siang ni memang untuk merawat wajah.  dan tak perlu tambah krim sunblok.  sebab krim siang ni lengkap dengan pelindung tabir suria (spf 35).  Jika nak pakai juga bedak, pakailah selepas dua minggu pengambilan krim dnars ni.  msa tu pakailah pelembab (pelembab memang wajib dipakai jika mahukan kulit dilindungi.  selepas itu pakailah krim tabir suria dan seterusnya pakai bedak).  jika nak mudah lagi, pakailah terus krim dnars... tak perlu pakai bedak tapi kulit napak natural je.
4. selepas pulang kerja, cucilah wajah sebersihnya daripada sisa solekan. gunalah sabun Dnars. 
5. lap wajah dengan perlahan.  dengan kulit masih lagi lembab, colek sedikit krim malam dnars, dan dot-dotkan ke wajah.  ratakan cepat.  tidur. (jika mahu hasil yang lebih baik, pakailah krim kuning.  Krim ni boleh diselang selikan pengambilannya dengan krim malam)

Ok, dah ... boleh tidur lepas tu. 

selamat mencuba ye!! 

Ini la hasilnya :- 

gambar yang terkini .. :) 
Set yang ni laa saya pakai.. 


comment jangan xcomment ea ... =)

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya

Collagen Powder Shaklee adalah suplemen kolagen yang hebat