hey!!! i come back :)

Assalamualaikum semua, waahhh... sudah 3 tahun tidak update blog ni.. start bulan april ni saya bersempatan untuk update.. Kali ni saya nak macam2 cerita yang menarik. Bak kata orang english wait and see .. hehe.. sebelum ni saya busy dengan study Bachelor in Library Science (Hons), alhamdulillah, sekarang saya semester yang terakhir insyaAllah, semester akhir mesti ada practicum selama 3 bulan ketengah jee..errmm.. waktu macam ni xde busy sangat daripada semester yang lepas tu,, yang tu saya edit balik blog saya dengan wajah yang baru, yang simple, dan banyak info. InsyaAllah.. wait & see ye kawan2..practicum tinggal berapa hari je dalam 41 hari gitu laa.. sebulan 11hari.. lepas tu merdeka laa.. sebagai student bachelor saya.. seronok abes laa..boleh la simpan duit, cari duit boleh pergi shopping yang menarik.. 







comment jangan xcomment ea ... =)

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya

Pengedar Sah Shaklee Skudai, Johor Bahru, Johor