Set Ibu Hamil Shaklee - Vitamin untuk ibu hamil

TAHNIAH!!!! Alhamdulillah.. Anda berjaya hamil. Sudah pasti perasaan pada ketika ini tidak dapat dibayangkan, tersangat gembira & excited. Betul tak? Tambahan pula apabila ibu sudah dapat merasa tendangan si kecil yang sedang membesar di dalam rahim ibu. Tidak tergambarkan betapa bahagianya perasaan ibu ketika ini walaupun diselang selikan dengan muntah, pening, loya nak pitam, kurang selera makan dan sebagainya. 



Kenapa ibu hamil perlu ambil vitamin?

  1. Semasa mengandung, ibu memerlukan nutrisi yang lebih daripada biasa semasa belum mengandung. Ye la kan... bukan senang nak membentuk seorang manusia di dalam rahim kita. Tambah pulak yang mengandung kembar. Ibu akan berkongsi semua nutrisi yang diambil dengan bayi yang dikandungnya.
  2. Kebanyakan ibu mengalami morning sickness, muntah dan pening yang menyebabkan sukar untuk mendapatkan zat dan nutrisi yang sepatutnya. Macam mana nak dapat zat, makan pun tak lalu. Jadi pengambilan vitamin dapat membantu ibu kembali bertenaga dan mendapat zat yang mencukupi.
  3. Asid folik penting untuk tumbesaran saraf tunjang bayi di dalam kandungan. Kekurangan asid folik dikaitkan dengan kecacatan pada bayi. Pengambilan asid folik pada peringkat awal kehamilan boleh mengurangkan risiko ini. B-Complex Shaklee kaya dengan acid folic.
  4. Zat besi penting dalam pembentukan sel-sel darah merah. Kekurangan zat besi akan menyebabkan kurangnya hemoglobin di dalam darah. Jika ini berlaku, ibu akan mengalami anemia. Anemia akan menyebabkan pelbagai risiko kesihatan yang lain misalnya bayi lemas kerana tidak mendapat bekalan oksigen yang secukupnya daripada ibu.
  5. Pengambilan protein dapat meningkatkan tenaga supaya ibu tidak cepat letih. Protein membantu membekalkan nutrien dalam membentuk organ, pancaindera dan sistem tubuh bayi. Dalam masa yang sama, ia juga mencantikkan kulit ibu dan membantu mengurankan stretch mark. ESP Shaklee membantu ibu dalam membekalkan sumber protein yang diperlukan di dalam badan.
  6. Ibu hamil memerlukan 1000-1300 mg kalsium sehari untuk pembentukan tulang dan gigi bayi. Ostematrix Shaklee membantu ibu mendapatkan sumber kalsium yang diperlukan.
  7. Minyak ikan mengandungi DHA dan EPA yang penting untuk pembentukan otak dan mata bayi. Ia juga mengawal paras kolestrol ibu. Anda boleh mengamalkan Omega Guard Shaklee.
  8. Mengurangkan risiko pre-eclampsia, kelahiran pra-matang dan kemurungan selepas bersalin.
Pengambilan nutrien yang mencukupi adalah sangat penting semasa hamil. Set Hamil Shaklee adalah WAJIB anda ambil bagi memastikan kesejahteraan anda dan bayi comel di dalam kandungan anda. 



Harga runcit Set Ibu Hamil Shaklee  Premium mengandungi:


  1. Vitalea = RM88.75 (120 biji tahan 4 bulan)
  2. B-complex = RM53.75 (120 biji tahan 4 bulan)
  3. Vita C = RM92.75 (180 biji tahan 6 bulan)
  4. Ostematrix = RM61 (120 biji tahan 1 bulan)
  5. Energising Soy Protein = RM150 (850g tahan 1-2 bulan)
  6. Omega Guard = RM149 (90 biji tahan 3 bulan)
Rasa banyak sangat?? Jangan bimbang. Set Ibu Hamil juga sangat-sangat BAGUS untuk diamalkan semasa berpantang. Malah, di dalam Set Berpantang Shaklee juga mengandungi vitamin yang ada di dalam Set Ibu Hamil Shaklee.


For more info and to order, you may reach me at:
                    Email: mybazla_900921@yahoo.com                                         We chat-  lala900921                                                                                                       
   Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 1150659. Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya.
  

   Have a nice day ..

NoorBazla         Shaklee ID 1150659

Comments

Popular posts from this blog

Supplement Untuk Kerap Senggugut

Tips Kecantikan : Kenali Kedudukan Jerawat Anda dan Puncanya

Collagen Powder Shaklee adalah suplemen kolagen yang hebat